Subject: رئیس سازمان هواشناسی:
From: entekhab.ir

بارش‌های اخیر جبران کننده کم‌بارشی گذشته نیست/ استانداردهای کیفیت هوا را نمی‌توان تغییر داد
Date: Sat, 30 May 2026 11:36:19 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--F024B1AC001668AF22115EB1E3CB9389_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----F024B1AC001668AF22115EB1E3CB9389_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----F024B1AC001668AF22115EB1E3CB9389_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1398860_538.jpg

----F024B1AC001668AF22115EB1E3CB9389_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----F024B1AC001668AF22115EB1E3CB9389_MULTIPART_MIXED--