Subject: وزیر کشور:
From: entekhab.ir

اقدامات لازم برای اسکان اضطراری زلزله زدگان انجام شده است/ مقاوم سازی واحدهای مسکونی خوی‌ در دستور کار قرار دارد
Date: Sat, 30 May 2026 09:19:31 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--C2767DF128684A9C8B4603A8C343BF54_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----C2767DF128684A9C8B4603A8C343BF54_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----C2767DF128684A9C8B4603A8C343BF54_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1400352_554.jpg

----C2767DF128684A9C8B4603A8C343BF54_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----C2767DF128684A9C8B4603A8C343BF54_MULTIPART_MIXED--