Subject: وزیر دفاع آمریکا:
From: entekhab.ir

اسرائیل تصمیمی برای حمله به ایران ندارد/تهران برای مذاکره ابراز تمایل کرده است
Date: Mon, 18 May 2026 08:01:00 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--0D15E1F9E43D0D70EB6EE0E939A9D06E_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----0D15E1F9E43D0D70EB6EE0E939A9D06E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----0D15E1F9E43D0D70EB6EE0E939A9D06E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/24239_447.jpg

----0D15E1F9E43D0D70EB6EE0E939A9D06E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----0D15E1F9E43D0D70EB6EE0E939A9D06E_MULTIPART_MIXED--