Subject: دریادار تنگسیری:
From: entekhab.ir

پاسخ ایران به تهدید از هر جغرافیایی قاطع خواهد بود/سرعت شناورهای ایرانی سه برابر شناورهای آمریکایی در منطقه است
Date: Sat, 30 May 2026 12:16:09 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--B71AAAAEA1EBCBC749183BB17CC40A1A_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----B71AAAAEA1EBCBC749183BB17CC40A1A_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----B71AAAAEA1EBCBC749183BB17CC40A1A_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1417921_676.jpg

----B71AAAAEA1EBCBC749183BB17CC40A1A_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----B71AAAAEA1EBCBC749183BB17CC40A1A_MULTIPART_MIXED--