Subject: مصطفی الکاظمی، نخست‌وزیر سابق عراق:
From: entekhab.ir

داعش جسد صدام حسین را به مکانی نامعلوم انتقال داده
Date: Sat, 30 May 2026 15:42:10 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--296015175D23D1B0445FA1B67F19239E_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----296015175D23D1B0445FA1B67F19239E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----296015175D23D1B0445FA1B67F19239E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1423906_384.jpg

----296015175D23D1B0445FA1B67F19239E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----296015175D23D1B0445FA1B67F19239E_MULTIPART_MIXED--