Subject: سخنگوی دولت:
From: entekhab.ir

کسانی که شعار زن، زندگی، آزادی می‌دادند، عملا سعی کردند در مدارس دخترانه التهاب‌آفرینی کنند
Date: Fri, 29 May 2026 23:22:25 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--D27124EFE740136AE55A90BB3BF806B6_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----D27124EFE740136AE55A90BB3BF806B6_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----D27124EFE740136AE55A90BB3BF806B6_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1425187_902.jpg

----D27124EFE740136AE55A90BB3BF806B6_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----D27124EFE740136AE55A90BB3BF806B6_MULTIPART_MIXED--