Subject: منبع سعودی: بندهای مهم توافق با ایران محرمانه است /
From: entekhab.ir

از اراضی عربستان برای عملیات نظامی علیه تهران استفاده نخواهد شد
Date: Sat, 30 May 2026 14:19:38 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--B702B2CEB34D4F5FF7F3AAC5CE9D862E_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----B702B2CEB34D4F5FF7F3AAC5CE9D862E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----B702B2CEB34D4F5FF7F3AAC5CE9D862E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1426425_816.jpg

----B702B2CEB34D4F5FF7F3AAC5CE9D862E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----B702B2CEB34D4F5FF7F3AAC5CE9D862E_MULTIPART_MIXED--