Subject: معاون امنیتی وزیر کشور:
From: entekhab.ir

اتفاقات اخیر در مدارس ناشی از شیطنت دانش‌آموزان بود
Date: Mon, 04 May 2026 15:45:24 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--5E3C7C821E4E54C03C2EF00C654E53F9_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----5E3C7C821E4E54C03C2EF00C654E53F9_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----5E3C7C821E4E54C03C2EF00C654E53F9_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1438313_611.jpg

----5E3C7C821E4E54C03C2EF00C654E53F9_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----5E3C7C821E4E54C03C2EF00C654E53F9_MULTIPART_MIXED--