Subject: مظفری، نماینده مجلس:
From: entekhab.ir

خودروسازان پراید را کیلویی چند با مردم حساب می‌کنند؟
Date: Fri, 29 May 2026 22:18:51 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--AB138C5160418931D2D3D704D58FFAE6_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----AB138C5160418931D2D3D704D58FFAE6_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----AB138C5160418931D2D3D704D58FFAE6_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1441361_835.jpg

----AB138C5160418931D2D3D704D58FFAE6_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----AB138C5160418931D2D3D704D58FFAE6_MULTIPART_MIXED--