Subject: قوه قضائیه:
From: entekhab.ir

حکم دادگاه هواپیمای اوکراینی به تمام اصحاب پرونده ابلاغ شده است
Date: Sat, 13 Jun 2026 05:18:20 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--C81FBEEC443953CEBBC4FC1DDF998D9E_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----C81FBEEC443953CEBBC4FC1DDF998D9E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----C81FBEEC443953CEBBC4FC1DDF998D9E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/1442605_577.jpg

----C81FBEEC443953CEBBC4FC1DDF998D9E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----C81FBEEC443953CEBBC4FC1DDF998D9E_MULTIPART_MIXED--