Subject: اعتراض تقوی نماینده تهران به بخشنامه وزارت کشور:
From: entekhab.ir

ممکن است بسیاری از فعالیت‌ دولتمردان نیز شائبه تبلیغاتی داشته باشد پس باید کار مردم را تعطیل کرد؟/دولت نباید اقدام به تفسیر قانون کند!
Date: Sat, 30 May 2026 11:43:26 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--6A6DC9A425E8351F80E7E3D8F8D9472B_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----6A6DC9A425E8351F80E7E3D8F8D9472B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----6A6DC9A425E8351F80E7E3D8F8D9472B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----6A6DC9A425E8351F80E7E3D8F8D9472B_MULTIPART_MIXED--