Subject: در حال حاضر مازوت سوزی نداریم؛ آلودگی فعلی هوا ناشی از بی عرضگی سازمان محیط زیست است / متهم اول آلودگی هوا آقای سلاجقه است /
From: entekhab.ir

الحمدالله سلاجقه در مناطق خوب ساکن است و خبر از هوای بد ندارد
Date: Sat, 30 May 2026 09:01:55 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--16393B00C0AB7CFD3C3BA77720156A98_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----16393B00C0AB7CFD3C3BA77720156A98_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----16393B00C0AB7CFD3C3BA77720156A98_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----16393B00C0AB7CFD3C3BA77720156A98_MULTIPART_MIXED--