Subject: استاندار:
From: entekhab.ir

سه امتیاز کسر شده به تیم شمس آذر بازمی‌گردد/ ورزشگاه قزوین برای حضور بانوان مناسب‌سازی شد
Date: Fri, 29 May 2026 22:51:21 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--7D3C35CE85687778021D2C2C76D8DBAC_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----7D3C35CE85687778021D2C2C76D8DBAC_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----7D3C35CE85687778021D2C2C76D8DBAC_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----7D3C35CE85687778021D2C2C76D8DBAC_MULTIPART_MIXED--