Subject: قائمی، عضو شورای شهر:
From: entekhab.ir

داماد زاکانی که هیچ؛ پدر دامادش هم در شهرداری امرو نهی می‌کند
Date: Wed, 13 May 2026 20:45:49 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--E92A944F10D3BC58336BA912A3EE82DF_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----E92A944F10D3BC58336BA912A3EE82DF_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----E92A944F10D3BC58336BA912A3EE82DF_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----E92A944F10D3BC58336BA912A3EE82DF_MULTIPART_MIXED--