Subject: رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح:
From: entekhab.ir

رأی نهایی پرونده هواپیمای اوکراینی صادر شده اما با توجه به اعتراض اولیای دم و برخی متهمان، پرونده برای صدور رأی قطعی به دیوان عالی کشور رفته
Date: Tue, 12 May 2026 00:10:32 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--5EB2E673FA62C161DA9C70DDCBD3963D_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----5EB2E673FA62C161DA9C70DDCBD3963D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----5EB2E673FA62C161DA9C70DDCBD3963D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----5EB2E673FA62C161DA9C70DDCBD3963D_MULTIPART_MIXED--