Subject: رئیس سازمان غذا و دارو:
From: entekhab.ir

فروش دارو از طریق پلتفرم‌ها بدون مجوز سازمان غذا و دارو غیرقانونی است
Date: Tue, 02 Jun 2026 03:26:47 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--3DC50B55F1C75B31B27F49D3D151C1C7_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----3DC50B55F1C75B31B27F49D3D151C1C7_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----3DC50B55F1C75B31B27F49D3D151C1C7_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----3DC50B55F1C75B31B27F49D3D151C1C7_MULTIPART_MIXED--