Subject: معاون رییس جمهور: دستگاه‌های اجرایی با رتبه ارزیابی ضعیف را اعلام می‌کنیم/
From: entekhab.ir

نیروی انتظامی بگوید چرا در ارزیابی‌ها حضور ندارد
Date: Wed, 27 May 2026 02:01:05 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--DC3BA0115D6D6DC9C88FAA94D6255A34_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----DC3BA0115D6D6DC9C88FAA94D6255A34_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----DC3BA0115D6D6DC9C88FAA94D6255A34_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----DC3BA0115D6D6DC9C88FAA94D6255A34_MULTIPART_MIXED--