Subject: همتی: سوال کردم چرا سفره مردم خالی‌تر شد و چرا فوق سلطان چاپ پول شدید؟ / بجای پاسخ می‌گویند همتی اطلاعات به صندوق بین‌المللی پول‌ داد؛
From: entekhab.ir

ما که اطلاعاتی ندادیم. اما، احتمالا شما خواهید داد!
Date: Sat, 30 May 2026 10:13:44 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--A15313F95B22984F0E0C6CD37E7D8332_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----A15313F95B22984F0E0C6CD37E7D8332_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----A15313F95B22984F0E0C6CD37E7D8332_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----A15313F95B22984F0E0C6CD37E7D8332_MULTIPART_MIXED--