Subject: جزئیات مرگ ۲ کودک درمخازن دفنی بوستان زیتون/
From: entekhab.ir

شهردار منطقه ۲۱ تهران: دو کودک با ورود به محوطه مخازن دفنی آب در بوستان زیتون تهران فوت شدند/ هرگونه مسئولیت حوادث در این بوستان بر عهده پیمانکار است
Date: Thu, 11 Jun 2026 23:03:23 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--E0566B4871B0E8DF5285A46FEB91321B_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----E0566B4871B0E8DF5285A46FEB91321B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----E0566B4871B0E8DF5285A46FEB91321B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----E0566B4871B0E8DF5285A46FEB91321B_MULTIPART_MIXED--