Subject: ویدیو / ادعای یک روحانی در تلویزیون:
From: entekhab.ir

من با صد میلیارد تومان، ایران را ابرقدرت صنعت بازی در جهان می کنم
Date: Thu, 11 Jun 2026 07:12:27 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--9692095C8BDD125FE1EC0704DBA3E48F_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----9692095C8BDD125FE1EC0704DBA3E48F_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----9692095C8BDD125FE1EC0704DBA3E48F_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----9692095C8BDD125FE1EC0704DBA3E48F_MULTIPART_MIXED--