Subject: ادعای دانشگاه صنعتی شریف درباره قطع همکاری با «شریفی زارچی»:
From: entekhab.ir

از ایشان خواسته شد که نسبت به درخواست تبدیل وضعیت استخدامی خود اقدام کند اما نکرد/ دانشگاه  تا یک سال پس از خاتمه قراردادِ پیمانی همچنان حقوق ایشان را پرداخت کرده/ حتی وقتی حقوق او را قطع کردیم باز هم اقدامی صورت نداد
Date: Fri, 12 Jun 2026 03:10:15 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--ADB23CE32FEA080B13D178FAD9323E91_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----ADB23CE32FEA080B13D178FAD9323E91_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----ADB23CE32FEA080B13D178FAD9323E91_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----ADB23CE32FEA080B13D178FAD9323E91_MULTIPART_MIXED--