Subject: امام جمعه بروجرد: چون مردم به مساجد نمی آیند، نماز جماعت را در پارک می‌خوانیم
From: entekhab.ir

/ حتی در راهپیمایی نیز شرکت نمی‌کنند و اخبار داخلی را هم گوش نمی‌دهند
Date: Sat, 30 May 2026 14:36:08 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--D156F149E552E9FE81732EA1D8EB1E6E_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----D156F149E552E9FE81732EA1D8EB1E6E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----D156F149E552E9FE81732EA1D8EB1E6E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----D156F149E552E9FE81732EA1D8EB1E6E_MULTIPART_MIXED--