Subject: واکنش عباس عبدی به اعلام جرم علیه «اعتماد» به دلیل انتشار بخشنامه ای «محرمانه»:
From: entekhab.ir

طبق قانون، اساسا حق نداشتند آن سند را طبقه بندی کنند
Date: Sat, 30 May 2026 10:09:35 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--76D520BDD79E3E41C34BEF8C4F358C5D_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----76D520BDD79E3E41C34BEF8C4F358C5D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----76D520BDD79E3E41C34BEF8C4F358C5D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----76D520BDD79E3E41C34BEF8C4F358C5D_MULTIPART_MIXED--