Subject: هشدار سازمان جهانی بهداشت: اگر سیستم بهداشتی در غزه ترمیم نشود، افرادی که بر اثر بیماری می‌میرند حتی از تلفات بمباران [اسرائیل] هم بیشتر خواهد شد
From: entekhab.ir

Date: Sat, 30 May 2026 14:45:33 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--AAB5402A73B586038FC10751AD939CE3_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----AAB5402A73B586038FC10751AD939CE3_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----AAB5402A73B586038FC10751AD939CE3_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----AAB5402A73B586038FC10751AD939CE3_MULTIPART_MIXED--