Subject: عضو شورای پول و اعتبار:
From: entekhab.ir

فعلا موسسه اعتبار دیگری ادغام نمی‌شود/ «توسعه» منحل می‌شود نه ادغام
Date: Sat, 30 May 2026 12:56:27 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--90BC4EA39695CDD097BD97F760E663A1_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----90BC4EA39695CDD097BD97F760E663A1_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----90BC4EA39695CDD097BD97F760E663A1_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----90BC4EA39695CDD097BD97F760E663A1_MULTIPART_MIXED--