Subject: چهارمین علت مرگ زودرس در دنیا
From: entekhab.ir

آلودگی هوا هر سال ۴۵ هزار نفر را در ایران می کشد
Date: Sat, 30 May 2026 04:31:20 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--7C7D5EA7FC6A8AC9B2ADFE0F7F6AB003_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----7C7D5EA7FC6A8AC9B2ADFE0F7F6AB003_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----7C7D5EA7FC6A8AC9B2ADFE0F7F6AB003_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----7C7D5EA7FC6A8AC9B2ADFE0F7F6AB003_MULTIPART_MIXED--