Subject: بهترین زمان مصرف ویتامین B:
From: entekhab.ir

این ویتامین را صبح‌ها بخورید؛ بهتر جذب می‌شود
Date: Sat, 02 May 2026 05:25:53 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--15D646E9DA643CBF91FBFC77B8635568_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----15D646E9DA643CBF91FBFC77B8635568_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----15D646E9DA643CBF91FBFC77B8635568_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----15D646E9DA643CBF91FBFC77B8635568_MULTIPART_MIXED--