Subject: رهبر انقلاب در دیدار بشار اسد :
From: entekhab.ir

مقاومت هویت ممتاز سوریه این ویژگی مهم باید محفوظ بماند / آقای مخبر با دارا بودن اختیارات رئیس جمهور، همکار‌ی‌های ایران و سوریه  را ادامه می‌دهد
Date: Sat, 30 May 2026 14:38:00 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--701A1CDBC7F9EEF1C0DDE7184A9BF17A_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----701A1CDBC7F9EEF1C0DDE7184A9BF17A_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----701A1CDBC7F9EEF1C0DDE7184A9BF17A_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----701A1CDBC7F9EEF1C0DDE7184A9BF17A_MULTIPART_MIXED--