Subject: شاخص فرابنفش چرا بالا می‌رود و چه مضراتی برای ما دارد؟
From: entekhab.ir

از سیر تا پیاز شاخص UV / این روزها در ساعات ظهر بیرون نروید
Date: Sat, 30 May 2026 09:22:51 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--047C150169C6FA11A55545877B82A4AA_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----047C150169C6FA11A55545877B82A4AA_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----047C150169C6FA11A55545877B82A4AA_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----047C150169C6FA11A55545877B82A4AA_MULTIPART_MIXED--