Subject: سازمان بین دولتی توسعه در شرق آفریقا هشدار داد؛
From: entekhab.ir

افزایش شیوع بیماری در شاخ آفریقا پس از بارش های شدید
Date: Sat, 30 May 2026 15:43:11 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--93320BA67E2FC5D71F7555A56C349D6B_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----93320BA67E2FC5D71F7555A56C349D6B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----93320BA67E2FC5D71F7555A56C349D6B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----93320BA67E2FC5D71F7555A56C349D6B_MULTIPART_MIXED--