Subject: امام جمعه قم:
From: entekhab.ir

تاکید کاندیداهای ریاست جمهوری بر معیشت مردم رویکرد درستی است / در روز عید باید رعایت مسایل شرعی و موضوع عفاف و حجاب را در رفت و آمدها انجام داد
Date: Sat, 30 May 2026 17:03:23 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--EBA07B593FFBFFF6B3B8DA4E129F9820_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----EBA07B593FFBFFF6B3B8DA4E129F9820_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----EBA07B593FFBFFF6B3B8DA4E129F9820_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----EBA07B593FFBFFF6B3B8DA4E129F9820_MULTIPART_MIXED--