Subject: خراسان رضوی و اصفهان رتبه های دوم و سوم بعد از پایتخت
From: entekhab.ir

تهرانی ها عصبانی ترین مردم کشور
Date: Sat, 30 May 2026 11:45:33 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--3D8D9731135177EE06BD78063ABF7A7D_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----3D8D9731135177EE06BD78063ABF7A7D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----3D8D9731135177EE06BD78063ABF7A7D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----3D8D9731135177EE06BD78063ABF7A7D_MULTIPART_MIXED--