Subject: وعده‌ی مهم پزشکیان به کسب‌وکارهای مجازی:
From: entekhab.ir

اصلاح نظام ناکارآمد فیلترینگ؛ بازگشت میلیون‌ها کسب‌وکارهای فضای مجازی به چرخه‌ی اقتصاد با ‏تسهیلات ویژه مالیاتی/ جانی تازه به کسب‌وکارهای مجازی می‌دهم تا ضررهای هنگفت وارد شده به اقتصاد این خانوارها، جبران شود
Date: Sat, 30 May 2026 12:18:17 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--CE9C5DE13A805DDA67496FD699963743_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----CE9C5DE13A805DDA67496FD699963743_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----CE9C5DE13A805DDA67496FD699963743_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----CE9C5DE13A805DDA67496FD699963743_MULTIPART_MIXED--