Subject: انتقاد زیدآبادی به ادبیات زاکانی در مناظره‌:
From: entekhab.ir

شورای نگهبان با بررسی جیک و پیک ۸۰ نفری که امکان ثبت‌نام پیدا می‌کنند، ۶ نفر را  گزینش می‌کند که یکی از آن‌ها ‎زاکانی است/ یعنی قرار است بدین وسیله اخلاق نوع ایرانی به دنیا عرضه شود؟
Date: Sat, 30 May 2026 17:09:55 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--AE450DFC8B8597E724A2C5004B82FA7C_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----AE450DFC8B8597E724A2C5004B82FA7C_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----AE450DFC8B8597E724A2C5004B82FA7C_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----AE450DFC8B8597E724A2C5004B82FA7C_MULTIPART_MIXED--