Subject: یک متخصص زنان و زایمان:
From: entekhab.ir

سقط‌جنین، احتمال نازایی مادر تا آخر عمر را افزایش می‌دهد
Date: Tue, 28 Apr 2026 10:57:46 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--69BEFA52FE5B81BE36203EF72FB45937_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----69BEFA52FE5B81BE36203EF72FB45937_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----69BEFA52FE5B81BE36203EF72FB45937_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----69BEFA52FE5B81BE36203EF72FB45937_MULTIPART_MIXED--