Subject: سلول‌های مغز اگر آسیب ببینند، جایگزین نمی‌شوند
From: entekhab.ir

۴ نکته مهم و ساده برای حفظ سلامت مغز
Date: Tue, 19 May 2026 15:47:00 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--13E5E218D5B7CF56888C48E36565F0C8_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----13E5E218D5B7CF56888C48E36565F0C8_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----13E5E218D5B7CF56888C48E36565F0C8_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----13E5E218D5B7CF56888C48E36565F0C8_MULTIPART_MIXED--