Subject: تاجیک تاکید کرد؛
From: entekhab.ir

استفاده از نمک‌های یُددار و روغن های ترانس پایین در تهیه نذورات
Date: Sun, 12 Apr 2026 08:57:12 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--C4D99F995B796759BAF1997040CBC7CC_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----C4D99F995B796759BAF1997040CBC7CC_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----C4D99F995B796759BAF1997040CBC7CC_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----C4D99F995B796759BAF1997040CBC7CC_MULTIPART_MIXED--