Subject: هشدار کارشناسان در مورد اشعه فرابنفش در روزهای گرم
From: entekhab.ir

افزایش خطرناک میزان اشعه فرابنفش در 4 روز آینده
Date: Sat, 30 May 2026 09:22:39 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--111504F87800F7CFB3BB3E0C0C4AAEEB_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----111504F87800F7CFB3BB3E0C0C4AAEEB_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----111504F87800F7CFB3BB3E0C0C4AAEEB_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----111504F87800F7CFB3BB3E0C0C4AAEEB_MULTIPART_MIXED--