Subject: یافته های مطالعه جدید محقق ایرانی دانشگاه بوستون؛
From: entekhab.ir

افزایش مصرف نوشیدنی های شیرین در بین کودکان
Date: Wed, 10 Jun 2026 08:14:24 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--BB136A48700AD0F5D6A8DB6A4C6309D0_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----BB136A48700AD0F5D6A8DB6A4C6309D0_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----BB136A48700AD0F5D6A8DB6A4C6309D0_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----BB136A48700AD0F5D6A8DB6A4C6309D0_MULTIPART_MIXED--