Subject: قرائتی:
From: entekhab.ir

برخی دو لیتر برای امام زمان گریه می‌کنند اما حاضرنیستند یک سیلی برای امام بخورند
Date: Sat, 30 May 2026 01:12:51 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--C9677BA32C8435B649DC448FAF7C8EE5_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----C9677BA32C8435B649DC448FAF7C8EE5_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----C9677BA32C8435B649DC448FAF7C8EE5_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----C9677BA32C8435B649DC448FAF7C8EE5_MULTIPART_MIXED--