Subject: معاون سازمان بهزیستی:
From: entekhab.ir

۹۶ درصد متقاضیان فرزندخواندگی، خواهانِ کودک سالم زیر ۵ سال هستند
Date: Wed, 27 May 2026 01:36:32 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--F757E77FB43CED50ED7E960D9D52A791_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----F757E77FB43CED50ED7E960D9D52A791_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----F757E77FB43CED50ED7E960D9D52A791_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----F757E77FB43CED50ED7E960D9D52A791_MULTIPART_MIXED--