Subject: یافته‌های پژوهشگران نشان داد؛
From: entekhab.ir

پیشگیری از ابتلا به بیماری درماتیت آتوپیک با مصرف ویتامین ای
Date: Sun, 24 May 2026 19:23:31 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--1CE71238A543285B770995E0D36C8A01_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----1CE71238A543285B770995E0D36C8A01_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----1CE71238A543285B770995E0D36C8A01_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----1CE71238A543285B770995E0D36C8A01_MULTIPART_MIXED--