Subject: محققان هشدار می دهند؛
From: entekhab.ir

افراد الکلی بیشتر در معرض خطر ابتلا به سرطان قرار دارند
Date: Tue, 28 Apr 2026 02:14:04 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--B1CD88A2A3D6FF8944A8E5043EBBB6E1_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----B1CD88A2A3D6FF8944A8E5043EBBB6E1_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----B1CD88A2A3D6FF8944A8E5043EBBB6E1_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----B1CD88A2A3D6FF8944A8E5043EBBB6E1_MULTIPART_MIXED--