Subject: آمار نگران‌کننده و تکان‌دهنده از نرخ خودکشی در ایران
From: entekhab.ir

چطور می توان نرخ خودکشی را در یک جامعه کاهش داد؟
Date: Sat, 30 May 2026 15:28:13 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--C2B81F1E533D4BD204559EDC4EFD892B_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----C2B81F1E533D4BD204559EDC4EFD892B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----C2B81F1E533D4BD204559EDC4EFD892B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----C2B81F1E533D4BD204559EDC4EFD892B_MULTIPART_MIXED--