Subject: آمار نگران‌کننده و تکان‌دهنده از نرخ خودکشی در ایران
From: entekhab.ir

چطور می توان نرخ خودکشی را در یک جامعه کاهش داد؟
Date: Sat, 30 May 2026 12:08:18 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--EB3E3EA234FBEDB274C0BE8582EC09E7_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----EB3E3EA234FBEDB274C0BE8582EC09E7_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----EB3E3EA234FBEDB274C0BE8582EC09E7_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----EB3E3EA234FBEDB274C0BE8582EC09E7_MULTIPART_MIXED--