Subject: تحولی نوین در مبارزه با ایدز
From: entekhab.ir

موفقیت ۹۹.۹ درصدی داروی لنکاپاویر در پیشگیری از اچ‌آی‌وی
Date: Tue, 26 May 2026 09:48:13 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--98A656A9169D1E47EE76A19E00A03838_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----98A656A9169D1E47EE76A19E00A03838_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----98A656A9169D1E47EE76A19E00A03838_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----98A656A9169D1E47EE76A19E00A03838_MULTIPART_MIXED--