Subject: همتی، وزیر اقتصاد: امروز گزارشی از اقدامات ضروری برای عادی سازی پرونده ایران در FATF ⁩به رئیس جمهور ارائه کردم / پزشکیان مقرر کرد؛ اقدامات لازم جهت رفع محدودیت‌ها و تعلیق اقدام تقابلی FATF ⁩ در چارچوب منافع ملی کشور پیگیری شود؛ همزمان هم نسبت به رفع نگرانی‌های داخلی از طریق همکاری نهاد‌های اقتصادی با شورای امنیت ملی اقدام شود
From: entekhab.ir

‏
Date: Sat, 30 May 2026 13:15:57 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--A6724917B4415B5BA072486CC8EAC1F6_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----A6724917B4415B5BA072486CC8EAC1F6_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----A6724917B4415B5BA072486CC8EAC1F6_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----A6724917B4415B5BA072486CC8EAC1F6_MULTIPART_MIXED--