Subject: به بهانه روز جهانی ستون فقرات تشریح شد
From: entekhab.ir

۵ منشاء بروز کمردرد / ۱۰ درصد کمردردها نیازمند جراحی فوری
Date: Wed, 10 Jun 2026 03:37:09 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--2472960564EBBE580C42E7120B9F2F91_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----2472960564EBBE580C42E7120B9F2F91_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----2472960564EBBE580C42E7120B9F2F91_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----2472960564EBBE580C42E7120B9F2F91_MULTIPART_MIXED--