Subject: سازمان غذا و دارو هشدار داد
From: entekhab.ir

عرضه قاچاق صابون تریاک / ممنوعیت مصرف مخدرها در فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی
Date: Sat, 30 May 2026 17:36:42 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--7CA816A03311387B3FF0B3E04067E417_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----7CA816A03311387B3FF0B3E04067E417_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----7CA816A03311387B3FF0B3E04067E417_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----7CA816A03311387B3FF0B3E04067E417_MULTIPART_MIXED--