Subject: هفته اول آبان برای ساکنان 34 شهر با هوای ناسالم، بسیار ناسالم و خطرناک آغاز شد
From: entekhab.ir

آلودگی شدید هوا در 34 شهر ایران / مسئولان به فکر باشند!
Date: Sat, 09 May 2026 10:05:13 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--58ED0571B39D1ABDF9477D4468D5BF29_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----58ED0571B39D1ABDF9477D4468D5BF29_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----58ED0571B39D1ABDF9477D4468D5BF29_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----58ED0571B39D1ABDF9477D4468D5BF29_MULTIPART_MIXED--