Subject: کاهش نرخ ابتلای بانوان به سرطان پستان در گرو چکاپ و آگاهی زودهنگام نسبت به این بیماری است
From: entekhab.ir

افزایش نگران‌کننده شیوع سرطان پستان در زنان ایرانی
Date: Sat, 30 May 2026 11:45:40 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--47B222E15D5D14C2F28A7F523C9C7526_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----47B222E15D5D14C2F28A7F523C9C7526_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----47B222E15D5D14C2F28A7F523C9C7526_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----47B222E15D5D14C2F28A7F523C9C7526_MULTIPART_MIXED--